Кар'єра в Cardif

Компанія розвивається та рухається вперед завдяки налагодженій роботі трудового колективу. Більше 8 000 людей по усьому світу є співробітниками страхової компанії "Кардіф". Централізованість кадрової політики надає рівні можливості кар'єрного росту співробітникам на міжнародному рівні.

Робота в нашій компанії це:

  • реальна можливість навчання й розвитку;
  • робота в команді професіоналів;
  • стабільна заробітна плата та соціальний пакет;
  • мотиваційні та бонусні програми. 

Приєднуйтесь!

Вакансії. 



Спеціаліст з фінансово-аналітичної роботи

ПрАТ «СК «Кардіф» запрошує прийняти участь в конкурсі на посаду:

«Спеціаліст з фінансово-аналітичної роботи»

Вимоги:
•    Економічна освіта (економіка підприємства, фінанси, бухгалтерський облік та аудит…).
•    Досвід роботи: бухгалтерський облік, управлінський облік, репортінг, бюджетування… Досвід роботи в сфері страхування / фінансових послуг та знання МСБО вітається.
•    Англійська мова – в обсязі, достатньому для роботи з документами та комунікації з Головним офісом.
•    Володіння MS Office (Excel, Word, PowerPoint), Internet, 1С Підприємство 8.2.
•    Аналітичне мислення. Навички роботи з великими обсягами абстрактної, знакової (діаграми, таблиці, графіки) інформації, її аналізу.
•    Готовність працювати над окремо виділеними задачами; вміння працювати самостійно та в команді. Вміння ефективно працювати з кількома задачами одночасно, ставити та досягати цілей, визначати пріоритети поставлених задач, якісно планувати роботу.
•    Проактивність, ініціативність, уважність, бажання вчитися та розвиватися, стійкість до стресів.

Обов’язки:
•    Збір з внутрішніх та зовнішніх джерел фінансової інформації, її аналіз для цілей управлінського обліку та надання результатів Директору фінансового департаменту та керівництву компанії.
•    Участь в складанні корпоративної звітності для головного офісу: як регулярної (на місячній, квартальній, піврічній та річній основі), так і на запит.
•    Ведення обліку витрат за видами витрат для цілей управлінського обліку.
•    Участь в підготовці річного бюджету компанії та у відслідковуванні його виконання, аналіз відхилень.
•    Моніторинг фінансового ринку.
•    Адміністративний супровід інвестиційної діяльності компанії.
•    Розробка та адаптація групових процедур для діяльності Фінансового департаменту.
•    Контроль відповідальності діяльності Фінансового департаменту стандартам та нормам Групи.

Компанія надає:
•    Роботу в компанії, що входить до однієї з найбільших міжнародних фінансових груп.
•    Конкурентоздатну заробітну плату.
•    Офіційне оформлення, оплачувану відпустку, оплату лікарняних.
•    Можливість професійного розвитку.

Додаткова інформація:
•    Робота пропонується на підставі тимчасового договору на 6 місяців (з можливістю подовження) на період заміщення співробітника, що знаходиться в відпустці за доглядом за дитиною.
•    Розглядається можливість роботи з неповним робочим часом.
•    Офіс компанії знаходиться на Подолі в р-ні Контрактової площі.

Надсилайте своє резюме за адресою: volodymyr.yerin@cardif.com

Відправляючи своє резюме на цю вакансію, Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних.
Конфіденційність гарантується.

volodymyr.yerin@cardif.com